Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2879
Назва: Рекламний менеджмент на промисловому підприємтстві
Автори: Сахацький, М.П.
Іващук, К.С.
Ключові слова: рекламний менеджмент
промисловий ринок
організаційний споживач
фактор впливу
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): В статті дана оцінка факторам, що впливають на ефективність рекламного менеджменту товарів та послуг промислового ринку
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2879
Розташовується у зібраннях:2014р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РЕКЛАМНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ НА ПРОМИСЛОВОМУ ПІДПРИЄМСТВІ.pdfОсновна стаття159,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.