Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2883
Назва: Удосконалення маркетингових комунікацій підприємтсва "Інтертрансбуд"
Автори: Бородюк, А.Ю.
Ажаман, І.А.
Ключові слова: маркетингові комунікації
удосконалення
рекламна кампанія
маркетингові інновації
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): В статті розкриваються загальні підходи до визначення шляхів удосконалення маркетингових комунікацій будівельного підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2883
Розташовується у зібраннях:2014р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА «ІНТЕРТРАНСБУД».pdfОсновна стаття188,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.