Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2914
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГригоренко, Д.О.-
dc.date.accessioned2017-08-08T15:03:43Z-
dc.date.available2017-08-08T15:03:43Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2914-
dc.description.abstractВизначається сутність та особливість сучасної маркетингової товарної політики підприємства. Шляхи впровадження інновацій на підприємствах та їх реалізація на ринках.uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectінноваціяuk_UA
dc.subjectтоварна політикаuk_UA
dc.titleШляхи удосконалення маркетингової політики організаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2015р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ОРГАНІЗАЦІЇ.pdfОсновна стаття180,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.