Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2914
Titel: Шляхи удосконалення маркетингової політики організації
Autoren: Григоренко, Д.О.
Stichwörter: маркетинг
інновація
товарна політика
Erscheinungsdatum: 2015
Zusammenfassung: Визначається сутність та особливість сучасної маркетингової товарної політики підприємства. Шляхи впровадження інновацій на підприємствах та їх реалізація на ринках.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2914
Enthalten in den Sammlungen:2015р.

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ОРГАНІЗАЦІЇ.pdfОсновна стаття180,58 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.