Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2914
Назва: Шляхи удосконалення маркетингової політики організації
Автори: Григоренко, Д.О.
Ключові слова: маркетинг
інновація
товарна політика
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): Визначається сутність та особливість сучасної маркетингової товарної політики підприємства. Шляхи впровадження інновацій на підприємствах та їх реалізація на ринках.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2914
Розташовується у зібраннях:2015р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ОРГАНІЗАЦІЇ.pdfОсновна стаття180,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.