Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3867
Название: On the improvement of the methodology of engineer staff’s graphic training on the basis of optimization of psychological and pedagogical approaches
Авторы: Bredniova, V.P.
Ключевые слова: methodology
psychological and pedagogical approaches
engineer staff
professional competences
Дата публикации: 2016
Издательство: Modern Tendencies in Pedagogical Education and Science of Ukraine and Israel: The Way to Integration. Ariel University
Серия/номер: Issue №7;р.38-42
Краткий осмотр (реферат): Questions of taking into consideration psychological and pedagogical principles are essential for improving the methodology of engineers’ graphic training at the present stage of reforming higher educational system. Development of abilities to correctly perceive, create, as well as store and transmit any technical graphical information are top priorities of graphic training of professional engineering education. What is necessary for developing professional graphic competences is a complex combination of traditional and active learning methods.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3867
ISSN: 2218-8584
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
On the improvement of the methodology of engineer....pdfArticle1,05 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.