Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3873
Назва: Про компетентнісний підхід до методології викладання графічних дисциплін у вищих навчальних закладах
Автори: Бредньова, В.П.
Ключові слова: компетентнісний підхід
методологія викладання навчальних дисциплін
професійна підготовка фахівців
Дата публікації: 2017
Видавництво: Міністерство освіти і науки України. Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського». Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Теорія та практика управління педагогічним процесом»,Одеса. - 25-27 травня
Серія/номер: ;с.26-29
Короткий огляд (реферат): Прийняття Закону України «Про вищу освіту» викликає поширення змін в системі національної вищої освіти, в тому числі викликає необхідність запровадження компетентнісного підходу у методологію викладання навчальних дисциплін. Ідеї інтеграції та систематизації, що охопили різні сфери освіти, займають важливе місце в умовах професійної підготовки фахівців у сучасному вищому навчальному закладі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3873
ISBN: 978-617-7253-73-9
Розташовується у зібраннях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Про компетентнісний підхід до методології викладання....pdfОсновна стаття469,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.