Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4218
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОкландер, Т.О.-
dc.date.accessioned2017-12-26T21:59:05Z-
dc.date.available2017-12-26T21:59:05Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4218-
dc.description.abstractРозглянуто сутність та зміст моделей сегментування ринку на основі психографічних ознак. Обґрунтовано, що моніторинг тенденцій у зміні психографічних ознак споживачів дозволить впливати на поведінку споживачів при купівлі за рахунок сегментування та розробки адекватних комплексів маркетингу.uk_UA
dc.publisherЕкономічні інновації. Зб. наук. праць Інституту проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України. -Одеса: ІПРЕЕД НАН Україниuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВип. 54;с.216-222-
dc.subjectсегментування ринкуuk_UA
dc.subjectпсихографічні ознакиuk_UA
dc.titleМоделі сегментування ринку на основі психографічних ознакuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Моделі сегментування ринку на основі психографічних ознак.pdfОсновна стаття262,73 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.