Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4218
Title: Моделі сегментування ринку на основі психографічних ознак
Authors: Окландер, Т.О.
Keywords: сегментування ринку
психографічні ознаки
Issue Date: 2013
Publisher: Економічні інновації. Зб. наук. праць Інституту проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України. -Одеса: ІПРЕЕД НАН України
Series/Report no.: Вип. 54;с.216-222
Abstract: Розглянуто сутність та зміст моделей сегментування ринку на основі психографічних ознак. Обґрунтовано, що моніторинг тенденцій у зміні психографічних ознак споживачів дозволить впливати на поведінку споживачів при купівлі за рахунок сегментування та розробки адекватних комплексів маркетингу.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4218
Appears in Collections:Стаття в журналі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Моделі сегментування ринку на основі психографічних ознак.pdfОсновна стаття262,73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.