Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4218
Titel: Моделі сегментування ринку на основі психографічних ознак
Autoren: Окландер, Т.О.
Stichwörter: сегментування ринку
психографічні ознаки
Erscheinungsdatum: 2013
Herausgeber: Економічні інновації. Зб. наук. праць Інституту проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України. -Одеса: ІПРЕЕД НАН України
Serie/Report Nr.: Вип. 54;с.216-222
Zusammenfassung: Розглянуто сутність та зміст моделей сегментування ринку на основі психографічних ознак. Обґрунтовано, що моніторинг тенденцій у зміні психографічних ознак споживачів дозволить впливати на поведінку споживачів при купівлі за рахунок сегментування та розробки адекватних комплексів маркетингу.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4218
Enthalten in den Sammlungen:Стаття в журналі

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Моделі сегментування ринку на основі психографічних ознак.pdfОсновна стаття262,73 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.