Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4497
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПедько, І.А.-
dc.date.accessioned2018-01-08T16:22:08Z-
dc.date.available2018-01-08T16:22:08Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4497-
dc.description.abstractУ статті проведене дослідження теоретичних засад функціонування матрекингової інформаційної системи підприємств індустрії юудівельних матеріалів на засадах технологій Bib Data. Обгрунтовано, що технологія Bib Data розширює можливості маркетингових інформаційних систем за рахунок здатності накопичення та швидкої обробки значних обсягів інформації. Визначено структуру стеку Bib Data та ознаки віднесення програмних продуктів до технології Bib Data.uk_UA
dc.publisherНауковий вісник Херсонського державного університету. Сер. «Економічні науки»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesВип. 9. Ч.1;с.148-152-
dc.subjectмаркетингові інформаційні системиuk_UA
dc.subjectмаркетингове Інтернет-середовищеuk_UA
dc.subjectтехнологія Bib Datauk_UA
dc.titleМодернізація маркетингової інформаційної системи підприємств індустрії будівельних матеріалів на основі технології BIG DATAuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Модернізація маркетингової інформаційної системи підприємств.pdfОсновна стаття525,57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.