Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4497
Title: Модернізація маркетингової інформаційної системи підприємств індустрії будівельних матеріалів на основі технології BIG DATA
Authors: Педько, І.А.
Keywords: маркетингові інформаційні системи
маркетингове Інтернет-середовище
технологія Bib Data
Issue Date: 2014
Publisher: Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. «Економічні науки»
Series/Report no.: Вип. 9. Ч.1;с.148-152
Abstract: У статті проведене дослідження теоретичних засад функціонування матрекингової інформаційної системи підприємств індустрії юудівельних матеріалів на засадах технологій Bib Data. Обгрунтовано, що технологія Bib Data розширює можливості маркетингових інформаційних систем за рахунок здатності накопичення та швидкої обробки значних обсягів інформації. Визначено структуру стеку Bib Data та ознаки віднесення програмних продуктів до технології Bib Data.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4497
Appears in Collections:Стаття в журналі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Модернізація маркетингової інформаційної системи підприємств.pdfОсновна стаття525,57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.