Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4497
Назва: Модернізація маркетингової інформаційної системи підприємств індустрії будівельних матеріалів на основі технології BIG DATA
Автори: Педько, І.А.
Ключові слова: маркетингові інформаційні системи
маркетингове Інтернет-середовище
технологія Bib Data
Дата публікації: 2014
Видавництво: Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. «Економічні науки»
Серія/номер: Вип. 9. Ч.1;с.148-152
Короткий огляд (реферат): У статті проведене дослідження теоретичних засад функціонування матрекингової інформаційної системи підприємств індустрії юудівельних матеріалів на засадах технологій Bib Data. Обгрунтовано, що технологія Bib Data розширює можливості маркетингових інформаційних систем за рахунок здатності накопичення та швидкої обробки значних обсягів інформації. Визначено структуру стеку Bib Data та ознаки віднесення програмних продуктів до технології Bib Data.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4497
Розташовується у зібраннях:Стаття в журналі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Модернізація маркетингової інформаційної системи підприємств.pdfОсновна стаття525,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.