Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4549
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПедько, І.А.-
dc.date.accessioned2018-01-09T18:13:15Z-
dc.date.available2018-01-09T18:13:15Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4549-
dc.description.abstractДіяльність підприємств-виробників бетону та залізобетонних виробів пов’язана з різноманітними економічними ризиками. Виробнича діяльність цих підприємств залежить від багатьох факторів: попиту на будівельні матеріали; попиту на житло; цін на паливні матеріали та сировину тощо. Маркетингова діяльність підприємств-виробників бетону та залізобетонних виробів в таких умовах має бути спрямована на виявлення, передбачення та зниження ризиків.uk_UA
dc.publisherФормування інноваційних економічних систем: фінансове забезпечення, комерціалізація інтелектуальної власності, кооперація науки і бізнесу: VI Міжнар. наук.-практ. конф., 15-17 квітня: тези доповід. — Дніпропетровськ: Національний гірничий університет, — Д.: НГУuk_UA
dc.relation.ispartofseries;с.151-153-
dc.subjectімітаційні моделіuk_UA
dc.subjectсистема маркетингової інформаціїuk_UA
dc.subjectпідприємства - виробники бетонуuk_UA
dc.titleІмітаційні моделі в системі маркетингової інформації підприємств-виробників бетонуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Імітаційні моделі в системі маркетингової інформації підприємств-виробників бетону.pdfОсновна стаття206,95 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.