Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4549
Titel: Імітаційні моделі в системі маркетингової інформації підприємств-виробників бетону
Autoren: Педько, І.А.
Stichwörter: імітаційні моделі
система маркетингової інформації
підприємства - виробники бетону
Erscheinungsdatum: 2015
Herausgeber: Формування інноваційних економічних систем: фінансове забезпечення, комерціалізація інтелектуальної власності, кооперація науки і бізнесу: VI Міжнар. наук.-практ. конф., 15-17 квітня: тези доповід. — Дніпропетровськ: Національний гірничий університет, — Д.: НГУ
Serie/Report Nr.: ;с.151-153
Zusammenfassung: Діяльність підприємств-виробників бетону та залізобетонних виробів пов’язана з різноманітними економічними ризиками. Виробнича діяльність цих підприємств залежить від багатьох факторів: попиту на будівельні матеріали; попиту на житло; цін на паливні матеріали та сировину тощо. Маркетингова діяльність підприємств-виробників бетону та залізобетонних виробів в таких умовах має бути спрямована на виявлення, передбачення та зниження ризиків.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4549
Enthalten in den Sammlungen:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези



Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.