Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4549
Title: Імітаційні моделі в системі маркетингової інформації підприємств-виробників бетону
Authors: Педько, І.А.
Keywords: імітаційні моделі
система маркетингової інформації
підприємства - виробники бетону
Issue Date: 2015
Publisher: Формування інноваційних економічних систем: фінансове забезпечення, комерціалізація інтелектуальної власності, кооперація науки і бізнесу: VI Міжнар. наук.-практ. конф., 15-17 квітня: тези доповід. — Дніпропетровськ: Національний гірничий університет, — Д.: НГУ
Series/Report no.: ;с.151-153
Abstract: Діяльність підприємств-виробників бетону та залізобетонних виробів пов’язана з різноманітними економічними ризиками. Виробнича діяльність цих підприємств залежить від багатьох факторів: попиту на будівельні матеріали; попиту на житло; цін на паливні матеріали та сировину тощо. Маркетингова діяльність підприємств-виробників бетону та залізобетонних виробів в таких умовах має бути спрямована на виявлення, передбачення та зниження ризиків.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4549
Appears in Collections:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.