Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4554
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПедько, І.А.-
dc.date.accessioned2018-01-09T18:30:01Z-
dc.date.available2018-01-09T18:30:01Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4554-
dc.description.abstractПід методом прогнозування розуміють прийоми і способи, за допомогою яких на основі аналізу ретроспективних даних (даного періоду передісторії), екзогенних (внутрішніх) і ендогенних (зовнішніх) зв'язків прогнозованого об'єкта можна одержати інформацію про можливий його стан у майбутньому.У цей час налічується більше 150 методів, які відрізняються складністю, ступенем формалізації, інструментарієм, часом попередження.uk_UA
dc.publisherАктуальні проблеми економіки та фінансів: IV Міжнар. наук.-практ. конф., 30 листопада.: тези доповід. — Київ-Санкт-Петербург-Відень: Фінансово-економічна наукова радаuk_UA
dc.relation.ispartofseries;с.57-59-
dc.subjectтипологізаціяuk_UA
dc.subjectметоди прогнозуванняuk_UA
dc.subjectобсяги збуту продукціїuk_UA
dc.subjectпідприємстваuk_UA
dc.titleТипологізація методів прогнозування обсягів збуту продукції підприємств за ступенем формалізаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Типологізація методів прогнозування обсягів збуту продукції...pdfОсновна стаття215,91 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.