Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4554
Title: Типологізація методів прогнозування обсягів збуту продукції підприємств за ступенем формалізації
Authors: Педько, І.А.
Keywords: типологізація
методи прогнозування
обсяги збуту продукції
підприємства
Issue Date: 2015
Publisher: Актуальні проблеми економіки та фінансів: IV Міжнар. наук.-практ. конф., 30 листопада.: тези доповід. — Київ-Санкт-Петербург-Відень: Фінансово-економічна наукова рада
Series/Report no.: ;с.57-59
Abstract: Під методом прогнозування розуміють прийоми і способи, за допомогою яких на основі аналізу ретроспективних даних (даного періоду передісторії), екзогенних (внутрішніх) і ендогенних (зовнішніх) зв'язків прогнозованого об'єкта можна одержати інформацію про можливий його стан у майбутньому.У цей час налічується більше 150 методів, які відрізняються складністю, ступенем формалізації, інструментарієм, часом попередження.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4554
Appears in Collections:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Типологізація методів прогнозування обсягів збуту продукції...pdfОсновна стаття215,91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.