Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4554
Назва: Типологізація методів прогнозування обсягів збуту продукції підприємств за ступенем формалізації
Автори: Педько, І.А.
Ключові слова: типологізація
методи прогнозування
обсяги збуту продукції
підприємства
Дата публікації: 2015
Видавництво: Актуальні проблеми економіки та фінансів: IV Міжнар. наук.-практ. конф., 30 листопада.: тези доповід. — Київ-Санкт-Петербург-Відень: Фінансово-економічна наукова рада
Серія/номер: ;с.57-59
Короткий огляд (реферат): Під методом прогнозування розуміють прийоми і способи, за допомогою яких на основі аналізу ретроспективних даних (даного періоду передісторії), екзогенних (внутрішніх) і ендогенних (зовнішніх) зв'язків прогнозованого об'єкта можна одержати інформацію про можливий його стан у майбутньому.У цей час налічується більше 150 методів, які відрізняються складністю, ступенем формалізації, інструментарієм, часом попередження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4554
Розташовується у зібраннях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Типологізація методів прогнозування обсягів збуту продукції...pdfОсновна стаття215,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.