Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5214
Назва: Логистика и маркетинг: проблемы взаимодействия
Автори: Крамар, А.А.
Ключові слова: логистика
маркетинг
предприятие
Дата публікації: 2017
Серія/номер: ;с.1007-1009
Короткий огляд (реферат): На предприятиях часто возникает вопрос о взаимодействии логистики и маркетинга и, зачастую, появляется проблема выяснения, кто же все-таки важнее на предприятии. Выходом из этой ситуации может стать детальный анализ пересечений и столкновений интересов и функций двух подразделений на фирме, и дальнейшее определение их продуктивного взаимодействия.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5214
Розташовується у зібраннях:2017р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Логистика и маркетинг. Проблемы взаимодействия.pdfОсновна стаття4,14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.