Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5219
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГарас, О.М.-
dc.contributor.authorГарас, І.О.-
dc.date.accessioned2018-02-22T10:09:38Z-
dc.date.available2018-02-22T10:09:38Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5219-
dc.description.abstractПостановка проблеми. На сьогодні в ринкових умовах найчастіше пропонується схожі товари та послуги, практично за однаковими цінами і приблизно з однаковою якістю. Тому встає питання як в такій ситуації привернути увагу споживача надовго. В цій справі може допомогти розробка та впровадження власної програми лояльності. Вона може надати компанії перевагу перед конкурентами. Результат дослідження. На сучасному етапі розвитку, особливо на ринку послуг, програми лояльності вже набули широкого поширення. Головна заслуга програми лояльності - це інформація, яку несуть картки постійного клієнта. Вони допомагають компанії отримати дані, які допомагають зрозуміти поведінку споживача. Дані, які залишають клієнти при оформленні або використання картки, збільшують знання про них, дозволяючи тим самим більше впливати на їх купівельні вподобання.uk_UA
dc.relation.ispartofseries;с.147-153-
dc.subjectпрограма лояльностіuk_UA
dc.subjectповедінкаuk_UA
dc.subjectперевагаuk_UA
dc.subjectспоживчий ринокuk_UA
dc.titleПрограма лояльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2017р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Програма лояльності.pdfОсновна стаття10,09 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.