Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5219
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарас, О.М.-
dc.contributor.authorГарас, І.О.-
dc.date.accessioned2018-02-22T10:09:38Z-
dc.date.available2018-02-22T10:09:38Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5219-
dc.description.abstractПостановка проблеми. На сьогодні в ринкових умовах найчастіше пропонується схожі товари та послуги, практично за однаковими цінами і приблизно з однаковою якістю. Тому встає питання як в такій ситуації привернути увагу споживача надовго. В цій справі може допомогти розробка та впровадження власної програми лояльності. Вона може надати компанії перевагу перед конкурентами. Результат дослідження. На сучасному етапі розвитку, особливо на ринку послуг, програми лояльності вже набули широкого поширення. Головна заслуга програми лояльності - це інформація, яку несуть картки постійного клієнта. Вони допомагають компанії отримати дані, які допомагають зрозуміти поведінку споживача. Дані, які залишають клієнти при оформленні або використання картки, збільшують знання про них, дозволяючи тим самим більше впливати на їх купівельні вподобання.uk_UA
dc.relation.ispartofseries;с.147-153-
dc.subjectпрограма лояльностіuk_UA
dc.subjectповедінкаuk_UA
dc.subjectперевагаuk_UA
dc.subjectспоживчий ринокuk_UA
dc.titleПрограма лояльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2017р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Програма лояльності.pdfОсновна стаття10,09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.