Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5219
Назва: Програма лояльності
Автори: Гарас, О.М.
Гарас, І.О.
Ключові слова: програма лояльності
поведінка
перевага
споживчий ринок
Дата публікації: 2017
Серія/номер: ;с.147-153
Короткий огляд (реферат): Постановка проблеми. На сьогодні в ринкових умовах найчастіше пропонується схожі товари та послуги, практично за однаковими цінами і приблизно з однаковою якістю. Тому встає питання як в такій ситуації привернути увагу споживача надовго. В цій справі може допомогти розробка та впровадження власної програми лояльності. Вона може надати компанії перевагу перед конкурентами. Результат дослідження. На сучасному етапі розвитку, особливо на ринку послуг, програми лояльності вже набули широкого поширення. Головна заслуга програми лояльності - це інформація, яку несуть картки постійного клієнта. Вони допомагають компанії отримати дані, які допомагають зрозуміти поведінку споживача. Дані, які залишають клієнти при оформленні або використання картки, збільшують знання про них, дозволяючи тим самим більше впливати на їх купівельні вподобання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5219
Розташовується у зібраннях:2017р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Програма лояльності.pdfОсновна стаття10,09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.