Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5219
Titel: Програма лояльності
Autoren: Гарас, О.М.
Гарас, І.О.
Stichwörter: програма лояльності
поведінка
перевага
споживчий ринок
Erscheinungsdatum: 2017
Serie/Report Nr.: ;с.147-153
Zusammenfassung: Постановка проблеми. На сьогодні в ринкових умовах найчастіше пропонується схожі товари та послуги, практично за однаковими цінами і приблизно з однаковою якістю. Тому встає питання як в такій ситуації привернути увагу споживача надовго. В цій справі може допомогти розробка та впровадження власної програми лояльності. Вона може надати компанії перевагу перед конкурентами. Результат дослідження. На сучасному етапі розвитку, особливо на ринку послуг, програми лояльності вже набули широкого поширення. Головна заслуга програми лояльності - це інформація, яку несуть картки постійного клієнта. Вони допомагають компанії отримати дані, які допомагають зрозуміти поведінку споживача. Дані, які залишають клієнти при оформленні або використання картки, збільшують знання про них, дозволяючи тим самим більше впливати на їх купівельні вподобання.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5219
Enthalten in den Sammlungen:2017р.

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Програма лояльності.pdfОсновна стаття10,09 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.