Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5424
Title: Промоція територій як інструмент підвищення інвестиційної привабливості великого міста
Authors: Пандас, А.В.
Keywords: промоція територій
інструмент підвищення інвестиційної привабливості
великі міста
Issue Date: 2017
Publisher: Сучасні тенденції економічного розвитку регіонів: теоретичні та практичні аспекти: Міжнар. науково-практ. конф.: 11-12 травня. .: Одеса, ОДАБА
Series/Report no.: ;с.179-181
Abstract: Пріоритетними напрямками розвитку сучасного великого міста є забезпечення конкурентоспроможності території та вихід міста на інвестиційно привабливий рівень. Під конкурентоспроможністю великого міста розуміється його статус та роль у світовому економічному просторі, можливість забезпечити гідні умови життя мешканців та реалізувати інвестиційний потенціал. Інвестиційний потенціал слід розуміти як сукупність виробничого, фінансового, трудового, соціального, ресурсного, інфраструктурного та споживчого потенціалів, кожен з яких характеризується окремою групою показників. При цьому важливо провести оцінку потенціалу міста, дослідити його слабкі та сильні сторони, тенденції розвитку у нових економічних умовах.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5424
Appears in Collections:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.