Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5424
Назва: Промоція територій як інструмент підвищення інвестиційної привабливості великого міста
Автори: Пандас, А.В.
Ключові слова: промоція територій
інструмент підвищення інвестиційної привабливості
великі міста
Дата публікації: 2017
Видавництво: Сучасні тенденції економічного розвитку регіонів: теоретичні та практичні аспекти: Міжнар. науково-практ. конф.: 11-12 травня. .: Одеса, ОДАБА
Серія/номер: ;с.179-181
Короткий огляд (реферат): Пріоритетними напрямками розвитку сучасного великого міста є забезпечення конкурентоспроможності території та вихід міста на інвестиційно привабливий рівень. Під конкурентоспроможністю великого міста розуміється його статус та роль у світовому економічному просторі, можливість забезпечити гідні умови життя мешканців та реалізувати інвестиційний потенціал. Інвестиційний потенціал слід розуміти як сукупність виробничого, фінансового, трудового, соціального, ресурсного, інфраструктурного та споживчого потенціалів, кожен з яких характеризується окремою групою показників. При цьому важливо провести оцінку потенціалу міста, дослідити його слабкі та сильні сторони, тенденції розвитку у нових економічних умовах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5424
Розташовується у зібраннях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.