Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5437
Название: Тлумачення категорії маркетинг інновацій
Авторы: Окландер, Т.О.
Ключевые слова: інновація
маркетинг інновацій
інноваційний цикл
технопарк
Дата публикации: 2011
Издательство: Формування ринкової економіки. Зб. наук. праць Київського національного економічного університету. Спец. вип. Маркетингова освіта в Україні. ― К.: КНЕУ
Серия/номер: ;с.565-573
Краткий осмотр (реферат): В статті запропоновано визначення категорії маркетинг інновацій. Виявлені умови, при яких концепція, методологія, методи і технологія маркетингу інновацій може використовуватися.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5437
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тлумачення категорії маркетинг інновацій.pdfОсновна стаття221,85 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.