Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5437
Titel: Тлумачення категорії маркетинг інновацій
Autoren: Окландер, Т.О.
Stichwörter: інновація
маркетинг інновацій
інноваційний цикл
технопарк
Erscheinungsdatum: 2011
Herausgeber: Формування ринкової економіки. Зб. наук. праць Київського національного економічного університету. Спец. вип. Маркетингова освіта в Україні. ― К.: КНЕУ
Serie/Report Nr.: ;с.565-573
Zusammenfassung: В статті запропоновано визначення категорії маркетинг інновацій. Виявлені умови, при яких концепція, методологія, методи і технологія маркетингу інновацій може використовуватися.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5437
Enthalten in den Sammlungen:Стаття в журналі

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Тлумачення категорії маркетинг інновацій.pdfОсновна стаття221,85 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.