Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5774
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШиряєва, Н.Ю.-
dc.date.accessioned2018-04-23T06:34:10Z-
dc.date.available2018-04-23T06:34:10Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5774-
dc.description.abstractУ мінливих умовах глобальної економіки від керівництва будівельних підприємств потребується не тільки професійна воля, стратегічне мислення, інтуіція, логіка, але й досвід прийняття управлінських рішень, обгрунтованих з використанням науково-прикладних методик, які пропонуються зарубіжними та вітчизняними вченими, а також молодими вченими - магістрами, які здобувають повну вищу освіту та здійснюють науково-дослідницьку роботу.uk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectнаукові дослідженняuk_UA
dc.subjectОДАБАuk_UA
dc.subjectменеджерuk_UA
dc.subjectмаркетологuk_UA
dc.titleНаукові дослідження студентів- менеджерів та маркетологів в ОДАБА.uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Располагается в коллекциях:2014р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Наукові дослідження студентів- менеджерів та маркетологів в ОДАБА.pdfосновна стаття1,73 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.