Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5774
Назва: Наукові дослідження студентів- менеджерів та маркетологів в ОДАБА.
Автори: Ширяєва, Н.Ю.
Ключові слова: студенти
наукові дослідження
ОДАБА
менеджер
маркетолог
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): У мінливих умовах глобальної економіки від керівництва будівельних підприємств потребується не тільки професійна воля, стратегічне мислення, інтуіція, логіка, але й досвід прийняття управлінських рішень, обгрунтованих з використанням науково-прикладних методик, які пропонуються зарубіжними та вітчизняними вченими, а також молодими вченими - магістрами, які здобувають повну вищу освіту та здійснюють науково-дослідницьку роботу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5774
Розташовується у зібраннях:2014р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наукові дослідження студентів- менеджерів та маркетологів в ОДАБА.pdfосновна стаття1,73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.