Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5963
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГригор'єва, В.Б.-
dc.contributor.authorСамойлова, О.М.-
dc.date.accessioned2018-05-16T09:35:31Z-
dc.date.available2018-05-16T09:35:31Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5963-
dc.description.abstractКомпозицію як окрему дисципліну у системі художньої складової архітектурної освіти не виділяють і знайомство з її теорією здійснюється у рамках виконання практичних завдань з малюнка, живопису та скульптури впродовж всього часу навчання. Тому великого значення набуває самостійна робота студентів з вивчення теоретичних засад композиції та практичного застосування композиційних знань. Для їх якісного освоєння і застосування потрібна системність і послідовність у розвитку самостійності композиційного мислення студентів як універсальної складової процесу підготовки конкурентоспроможних фахівців у галузі архітектури. Особливо актуальними є формування навичок самостійності на етапах пошуку композиції в жанрі міського пейзажу в умовах пленеру.uk_UA
dc.subjectстуденти-архітекториuk_UA
dc.subjectкомпозиційне мисленняuk_UA
dc.subjectроботі на пленеріuk_UA
dc.titleРозвиток самостійності композиційного мислення студентів-архітекторів в роботі на пленеріuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Располагается в коллекциях:2018р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
РОЗВИТОК САМОСТІЙНОСТІ КОМПОЗИЦІЙНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ-АРХІТЕКТОРІВ В РОБОТІ НА ПЛЕНЕРІ.docxосновна стаття16,85 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.