Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5963
Назва: | Розвиток самостійності композиційного мислення студентів-архітекторів в роботі на пленері |
Автори: | Григор'єва, В.Б. Самойлова, О.М. |
Ключові слова: | студенти-архітектори композиційне мислення роботі на пленері |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Композицію як окрему дисципліну у системі художньої складової архітектурної освіти не виділяють і знайомство з її теорією здійснюється у рамках виконання практичних завдань з малюнка, живопису та скульптури впродовж всього часу навчання. Тому великого значення набуває самостійна робота студентів з вивчення теоретичних засад композиції та практичного застосування композиційних знань. Для їх якісного освоєння і застосування потрібна системність і послідовність у розвитку самостійності композиційного мислення студентів як універсальної складової процесу підготовки конкурентоспроможних фахівців у галузі архітектури. Особливо актуальними є формування навичок самостійності на етапах пошуку композиції в жанрі міського пейзажу в умовах пленеру. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5963 |
Розташовується у зібраннях: | 2018р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
РОЗВИТОК САМОСТІЙНОСТІ КОМПОЗИЦІЙНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ-АРХІТЕКТОРІВ В РОБОТІ НА ПЛЕНЕРІ.docx | основна стаття | 16,85 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.