Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5963
Назва: Розвиток самостійності композиційного мислення студентів-архітекторів в роботі на пленері
Автори: Григор'єва, В.Б.
Самойлова, О.М.
Ключові слова: студенти-архітектори
композиційне мислення
роботі на пленері
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Композицію як окрему дисципліну у системі художньої складової архітектурної освіти не виділяють і знайомство з її теорією здійснюється у рамках виконання практичних завдань з малюнка, живопису та скульптури впродовж всього часу навчання. Тому великого значення набуває самостійна робота студентів з вивчення теоретичних засад композиції та практичного застосування композиційних знань. Для їх якісного освоєння і застосування потрібна системність і послідовність у розвитку самостійності композиційного мислення студентів як універсальної складової процесу підготовки конкурентоспроможних фахівців у галузі архітектури. Особливо актуальними є формування навичок самостійності на етапах пошуку композиції в жанрі міського пейзажу в умовах пленеру.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5963
Розташовується у зібраннях:2018р.



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.