Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5964
Название: Роль дисципліни «Скульптура» в системі професійної підготовки майбутніх архітекторів
Авторы: Кубриш, Н.Р.
Олешко, Л.І.
Ключевые слова: майбутні фахівці
галузь архітектури
навчальний процес
професійна підготовка
Дата публикации: 2018
Краткий осмотр (реферат): У навчальному процесі при підготовці майбутніх фахівців в галузі архітектури навчання мистецтву скульптури як початкового етапу формування і розвитку конструктивно-просторового і художньо-творчого мислення, розуміння принципів архітектоніки, формоутворення і художньої стилізації, творчої діяльності, актуально і необхідно. У зв'язку з цим з'явилася об'єктивна потреба в осмисленні специфіки навчання скульптурі майбутніх архітекторів, в розробці методик і базових навчальних програм з урахуванням особливостей підготовки даних фахівців, а також пошук ефективних форм і методів, заснованих на взаємодії педагогічних традицій і сучасних напрямків в мистецтві, необхідних в підготовці професійно грамотного і художньо освіченого архітектора. Аналіз теорії і практики викладання скульптури в вузах України архітектурно-художнього профілю дозволяє констатувати, що розроблені навчально-методичні посібники з даної дисципліни орієнтовані переважно для студентів за напрямом підготовки «Образотворче мистецтво». До теперішнього часу не визначено місце і роль дисципліни «Скульптура» в системі професійної підготовки майбутніх архітекторів, немає моделі навчання і спеціальних навчальних програм з даного курсу, які були б узгоджені з блоком фахових дисциплін за напрямом підготовки «Архітектура».
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5964
Располагается в коллекциях:2018р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
РОЛЬ ДИСЦИПЛІНИ «СКУЛЬПТУРА» В СИ%D.pdfосновна стаття416,05 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.