Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5964
Назва: | Роль дисципліни «Скульптура» в системі професійної підготовки майбутніх архітекторів |
Автори: | Кубриш, Н.Р. Олешко, Л.І. |
Ключові слова: | майбутні фахівці галузь архітектури навчальний процес професійна підготовка |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У навчальному процесі при підготовці майбутніх фахівців в галузі архітектури навчання мистецтву скульптури як початкового етапу формування і розвитку конструктивно-просторового і художньо-творчого мислення, розуміння принципів архітектоніки, формоутворення і художньої стилізації, творчої діяльності, актуально і необхідно. У зв'язку з цим з'явилася об'єктивна потреба в осмисленні специфіки навчання скульптурі майбутніх архітекторів, в розробці методик і базових навчальних програм з урахуванням особливостей підготовки даних фахівців, а також пошук ефективних форм і методів, заснованих на взаємодії педагогічних традицій і сучасних напрямків в мистецтві, необхідних в підготовці професійно грамотного і художньо освіченого архітектора. Аналіз теорії і практики викладання скульптури в вузах України архітектурно-художнього профілю дозволяє констатувати, що розроблені навчально-методичні посібники з даної дисципліни орієнтовані переважно для студентів за напрямом підготовки «Образотворче мистецтво». До теперішнього часу не визначено місце і роль дисципліни «Скульптура» в системі професійної підготовки майбутніх архітекторів, немає моделі навчання і спеціальних навчальних програм з даного курсу, які були б узгоджені з блоком фахових дисциплін за напрямом підготовки «Архітектура». |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5964 |
Розташовується у зібраннях: | 2018р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
РОЛЬ ДИСЦИПЛІНИ «СКУЛЬПТУРА» В СИ%D.pdf | основна стаття | 416,05 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.