Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5964
Назва: Роль дисципліни «Скульптура» в системі професійної підготовки майбутніх архітекторів
Автори: Кубриш, Н.Р.
Олешко, Л.І.
Ключові слова: майбутні фахівці
галузь архітектури
навчальний процес
професійна підготовка
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У навчальному процесі при підготовці майбутніх фахівців в галузі архітектури навчання мистецтву скульптури як початкового етапу формування і розвитку конструктивно-просторового і художньо-творчого мислення, розуміння принципів архітектоніки, формоутворення і художньої стилізації, творчої діяльності, актуально і необхідно. У зв'язку з цим з'явилася об'єктивна потреба в осмисленні специфіки навчання скульптурі майбутніх архітекторів, в розробці методик і базових навчальних програм з урахуванням особливостей підготовки даних фахівців, а також пошук ефективних форм і методів, заснованих на взаємодії педагогічних традицій і сучасних напрямків в мистецтві, необхідних в підготовці професійно грамотного і художньо освіченого архітектора. Аналіз теорії і практики викладання скульптури в вузах України архітектурно-художнього профілю дозволяє констатувати, що розроблені навчально-методичні посібники з даної дисципліни орієнтовані переважно для студентів за напрямом підготовки «Образотворче мистецтво». До теперішнього часу не визначено місце і роль дисципліни «Скульптура» в системі професійної підготовки майбутніх архітекторів, немає моделі навчання і спеціальних навчальних програм з даного курсу, які були б узгоджені з блоком фахових дисциплін за напрямом підготовки «Архітектура».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5964
Розташовується у зібраннях:2018р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РОЛЬ ДИСЦИПЛІНИ «СКУЛЬПТУРА» В СИ%D.pdfосновна стаття416,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.