Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6049
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМолчанова, Ю.В.-
dc.date.accessioned2018-05-24T06:25:36Z-
dc.date.available2018-05-24T06:25:36Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6049-
dc.description.abstractУкраїнський освітній простір посідає одно з чільних місць за міжнародним показником рівня залученості до вищої освіти серед країн Центральної та Східної Європи поступаючись лише таким країнам як Фінляндія, США, Швеція, Норвегія [1, C.18]. Однак умови сьогодення створюють виклик для компетентної української освіти і націлюють менеджмент освітніх закладів на пошук інструментів та методів ефективного управління проблемами управління якістю підготовки фахівців.uk_UA
dc.subjectвнутрішній маркетингuk_UA
dc.subjectуправління якістю підготовкиuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.titleВнутрішній маркетинг – парадигма нового мислення в управлінні якістю підготовки фахівцівuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Располагается в коллекциях:2018р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ВНУТРІШНІЙ МАРКЕТИНГ – ПАРАДИГМА.pdfосновна стаття431,53 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.