Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6049
Title: Внутрішній маркетинг – парадигма нового мислення в управлінні якістю підготовки фахівців
Authors: Молчанова, Ю.В.
Keywords: внутрішній маркетинг
управління якістю підготовки
вища освіта
Issue Date: 2018
Abstract: Український освітній простір посідає одно з чільних місць за міжнародним показником рівня залученості до вищої освіти серед країн Центральної та Східної Європи поступаючись лише таким країнам як Фінляндія, США, Швеція, Норвегія [1, C.18]. Однак умови сьогодення створюють виклик для компетентної української освіти і націлюють менеджмент освітніх закладів на пошук інструментів та методів ефективного управління проблемами управління якістю підготовки фахівців.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6049
Appears in Collections:2018р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ВНУТРІШНІЙ МАРКЕТИНГ – ПАРАДИГМА.pdfосновна стаття431,53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.