Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6049
Назва: Внутрішній маркетинг – парадигма нового мислення в управлінні якістю підготовки фахівців
Автори: Молчанова, Ю.В.
Ключові слова: внутрішній маркетинг
управління якістю підготовки
вища освіта
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Український освітній простір посідає одно з чільних місць за міжнародним показником рівня залученості до вищої освіти серед країн Центральної та Східної Європи поступаючись лише таким країнам як Фінляндія, США, Швеція, Норвегія [1, C.18]. Однак умови сьогодення створюють виклик для компетентної української освіти і націлюють менеджмент освітніх закладів на пошук інструментів та методів ефективного управління проблемами управління якістю підготовки фахівців.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6049
Розташовується у зібраннях:2018р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВНУТРІШНІЙ МАРКЕТИНГ – ПАРАДИГМА.pdfосновна стаття431,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.