Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6180
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКарпова, С.М.-
dc.date.accessioned2018-06-05T07:44:29Z-
dc.date.available2018-06-05T07:44:29Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6180-
dc.description.abstractАктуальність даної теми зумовлена сучасними умовами, які ставлять досить серйозні вимоги до особистості та професіоналізму майбутнього архітектора. У зв’язку з цим змінюється зміст, рівень, професійно-предметний простір знань і вмінь, що необхідні сучасному архітектору, значно підвищуються вимоги до його професійної компетентності, ефективності архітектурної діяльності. Провідним показником готовності до професійної діяльності на сьогоднішній день є професійна компетентність – інтеграційна характеристика ділових і особистих якостей фахівця, що відображає не лише рівень знань, умінь, досвіду, достатніх для досягнення цілей професійної діяльності, але і соціально-етичну позицію особи. У зв’язку з цим гостро постає проблема підготовки професійно-компетентних архітекторів, формування яких йде впродовж усього навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectстудентuk_UA
dc.subjectархітекторuk_UA
dc.subjectвивчення дисциплінuk_UA
dc.subjectхудожній циклuk_UA
dc.titleФормування професійної компетентності у студентів архітекторів у процесі вивчення дисциплін художнього циклу.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2017р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Формування професійної компетентності у студентів архітекторів....pdfОсновна стаття3,45 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.