Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6180
Назва: Формування професійної компетентності у студентів архітекторів у процесі вивчення дисциплін художнього циклу.
Автори: Карпова, С.М.
Ключові слова: професійна компетентність
студент
архітектор
вивчення дисциплін
художній цикл
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Актуальність даної теми зумовлена сучасними умовами, які ставлять досить серйозні вимоги до особистості та професіоналізму майбутнього архітектора. У зв’язку з цим змінюється зміст, рівень, професійно-предметний простір знань і вмінь, що необхідні сучасному архітектору, значно підвищуються вимоги до його професійної компетентності, ефективності архітектурної діяльності. Провідним показником готовності до професійної діяльності на сьогоднішній день є професійна компетентність – інтеграційна характеристика ділових і особистих якостей фахівця, що відображає не лише рівень знань, умінь, досвіду, достатніх для досягнення цілей професійної діяльності, але і соціально-етичну позицію особи. У зв’язку з цим гостро постає проблема підготовки професійно-компетентних архітекторів, формування яких йде впродовж усього навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6180
Розташовується у зібраннях:2017р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Формування професійної компетентності у студентів архітекторів....pdfОсновна стаття3,45 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.