Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6233
Название: Освіта як джерело інтелектуальних інновацій в умовах конвергенції інформаційних технологій
Авторы: Єрмакова, С.С.
Ключевые слова: освіта
конвергенція
інформаційні технології
Дата публикации: 2016
Краткий осмотр (реферат): Процес проектування педагогічних систем значною мірою пов’язаний з дослідженням і моделюванням статики і динаміки діяльності і взаємодії їх суттєвих складових. Сукупність цих моделей і моделей впровадження, оцінювання та управління навчально-виховним процесом утворює систему моделей навчально-виховного процесу, яка одночасно є системою моделей педагогічної системи, завдяки якій і в межах якої цей процес здійснюється. Саме тому освітнє середовище доцільно розглядати відносно педагогічних систем або їх цілеспрямованих сукупностей, чи відносно до закладу освіти або їх комплексів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6233
Располагается в коллекциях:2016р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ОСВІТА ЯК ДЖЕРЕЛО ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИ.pdfосновна стаття492,44 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.