Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6321
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБредньова, В.П.-
dc.contributor.authorБредньов, А.М.-
dc.date.accessioned2018-06-21T08:41:27Z-
dc.date.available2018-06-21T08:41:27Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6321-
dc.description.abstractЯк відомо, у вищому технічному навчальному закладі основи графічної освіти та культури формуються на 1-му курсі в процесі вивчення нарисної геометрії та інженерної графіки. Реформа вищої освіти на сучасному етапі пов’язана за своєю суттю у першу чергу з наступною основною задачею - підготувати компетентного та конкурентоспроможного фахівця на європейському та вітчизняному ринку праці. Нарисна геометрія – перша інженерна дисципліна, з якої починається технічна освіта майбутнього будівельника, а далі «Геометричне креслення», «Проекційне креслення», «Машинобудівне креслення» і «Будівельне креслення», що об’єднується в один курс «Інженерна графіка» - все це викликає певні труднощі в її засвоєнні, які пов’язані з особливим з’єднанням логічного мислення та просторового уявлення.uk_UA
dc.subjectметодологіяuk_UA
dc.subjectстуденти - першокурсникиuk_UA
dc.subjectграфічні дисципліниuk_UA
dc.titleПро компетентісний підхід до методології викладання графічних дисциплін длястудентів - першокурсників будівельних спеціальностейuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Располагается в коллекциях:2016р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ПРО КОМПЕТЕНТІСНИЙ ПІДХІД ДО МЕТО%D.pdfосновная статья422,45 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.