Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6321
Назва: Про компетентісний підхід до методології викладання графічних дисциплін длястудентів - першокурсників будівельних спеціальностей
Автори: Бредньова, В.П.
Бредньов, А.М.
Ключові слова: методологія
студенти - першокурсники
графічні дисципліни
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): Як відомо, у вищому технічному навчальному закладі основи графічної освіти та культури формуються на 1-му курсі в процесі вивчення нарисної геометрії та інженерної графіки. Реформа вищої освіти на сучасному етапі пов’язана за своєю суттю у першу чергу з наступною основною задачею - підготувати компетентного та конкурентоспроможного фахівця на європейському та вітчизняному ринку праці. Нарисна геометрія – перша інженерна дисципліна, з якої починається технічна освіта майбутнього будівельника, а далі «Геометричне креслення», «Проекційне креслення», «Машинобудівне креслення» і «Будівельне креслення», що об’єднується в один курс «Інженерна графіка» - все це викликає певні труднощі в її засвоєнні, які пов’язані з особливим з’єднанням логічного мислення та просторового уявлення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6321
Розташовується у зібраннях:2016р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПРО КОМПЕТЕНТІСНИЙ ПІДХІД ДО МЕТО%D.pdfосновная статья422,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.