Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6500
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГнип, О.П.-
dc.contributor.authorРаєцька, К.О.-
dc.date.accessioned2018-07-11T08:23:28Z-
dc.date.available2018-07-11T08:23:28Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6500-
dc.description.abstractОдна з головних новацій закону про вищу освіту – це запровадження університетської автономії, основна мета якої полягає у підвищені якості освіти у вищих навчальних закладах. Автономія стосується багатьох аспектів, але зупинимося лише на організації навчального процесу та державних стандартів. Якщо раніше державний стандарт вищої освіти регламентував, що повинен уміти й знати випускник вишу, які предмети має вивчати студент, то тепер регламентується рівень компетентностей, якими має володіти молодий спеціаліст. Тобто контролюватиметься кінцевий результат навчання, а те, як та яким дисциплінам навчати, відповідальність самого вишу.uk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectспеціалістuk_UA
dc.subjectвузиuk_UA
dc.titleПріорітетні напрямки підвищення якості освіти в вузахuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Располагается в коллекциях:2015р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ПРІОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ).pdf471,91 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.