Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6500
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гнип, О.П. | - |
dc.contributor.author | Раєцька, К.О. | - |
dc.date.accessioned | 2018-07-11T08:23:28Z | - |
dc.date.available | 2018-07-11T08:23:28Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6500 | - |
dc.description.abstract | Одна з головних новацій закону про вищу освіту – це запровадження університетської автономії, основна мета якої полягає у підвищені якості освіти у вищих навчальних закладах. Автономія стосується багатьох аспектів, але зупинимося лише на організації навчального процесу та державних стандартів. Якщо раніше державний стандарт вищої освіти регламентував, що повинен уміти й знати випускник вишу, які предмети має вивчати студент, то тепер регламентується рівень компетентностей, якими має володіти молодий спеціаліст. Тобто контролюватиметься кінцевий результат навчання, а те, як та яким дисциплінам навчати, відповідальність самого вишу. | uk_UA |
dc.subject | вища освіта | uk_UA |
dc.subject | навчальний процес | uk_UA |
dc.subject | спеціаліст | uk_UA |
dc.subject | вузи | uk_UA |
dc.title | Пріорітетні напрямки підвищення якості освіти в вузах | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | 2015р. |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПРІОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ).pdf | 471,91 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.