Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6500
Название: Пріорітетні напрямки підвищення якості освіти в вузах
Авторы: Гнип, О.П.
Раєцька, К.О.
Ключевые слова: вища освіта
навчальний процес
спеціаліст
вузи
Дата публикации: 2015
Краткий осмотр (реферат): Одна з головних новацій закону про вищу освіту – це запровадження університетської автономії, основна мета якої полягає у підвищені якості освіти у вищих навчальних закладах. Автономія стосується багатьох аспектів, але зупинимося лише на організації навчального процесу та державних стандартів. Якщо раніше державний стандарт вищої освіти регламентував, що повинен уміти й знати випускник вишу, які предмети має вивчати студент, то тепер регламентується рівень компетентностей, якими має володіти молодий спеціаліст. Тобто контролюватиметься кінцевий результат навчання, а те, як та яким дисциплінам навчати, відповідальність самого вишу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6500
Располагается в коллекциях:2015р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ПРІОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ).pdf471,91 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.