Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6500
Назва: Пріорітетні напрямки підвищення якості освіти в вузах
Автори: Гнип, О.П.
Раєцька, К.О.
Ключові слова: вища освіта
навчальний процес
спеціаліст
вузи
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): Одна з головних новацій закону про вищу освіту – це запровадження університетської автономії, основна мета якої полягає у підвищені якості освіти у вищих навчальних закладах. Автономія стосується багатьох аспектів, але зупинимося лише на організації навчального процесу та державних стандартів. Якщо раніше державний стандарт вищої освіти регламентував, що повинен уміти й знати випускник вишу, які предмети має вивчати студент, то тепер регламентується рівень компетентностей, якими має володіти молодий спеціаліст. Тобто контролюватиметься кінцевий результат навчання, а те, як та яким дисциплінам навчати, відповідальність самого вишу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6500
Розташовується у зібраннях:2015р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПРІОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ).pdf471,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.