Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6500
Назва: | Пріорітетні напрямки підвищення якості освіти в вузах |
Автори: | Гнип, О.П. Раєцька, К.О. |
Ключові слова: | вища освіта навчальний процес спеціаліст вузи |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | Одна з головних новацій закону про вищу освіту – це запровадження університетської автономії, основна мета якої полягає у підвищені якості освіти у вищих навчальних закладах. Автономія стосується багатьох аспектів, але зупинимося лише на організації навчального процесу та державних стандартів. Якщо раніше державний стандарт вищої освіти регламентував, що повинен уміти й знати випускник вишу, які предмети має вивчати студент, то тепер регламентується рівень компетентностей, якими має володіти молодий спеціаліст. Тобто контролюватиметься кінцевий результат навчання, а те, як та яким дисциплінам навчати, відповідальність самого вишу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6500 |
Розташовується у зібраннях: | 2015р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПРІОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ).pdf | 471,91 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.