Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6750
Название: Public relations (PR) як організаційно-психологічний чинник залучення абітурієнтів до вищої школи
Авторы: Кушніренко, І.Ю.
Ключевые слова: Public relations (PR)
організаційно-психологічний чинник
абітурієнти
Дата публикации: 2013
Серия/номер: Ч.2;
Краткий осмотр (реферат): Public relations (PR) для вищої школи містить у собі перспективні шляхи і напрями впровадження нововедень, реалізації конструктивних ідей у діяльності різних типів вищих навчальних закладів, озброює механізмами та орієнтирами ефективного управління інноваціями у ВНЗ.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6750
Располагается в коллекциях:2013р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Public relations (PR) як організаційно-психологічний чинник...pdfОсновна стаття2,65 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.