Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6750
Title: Public relations (PR) як організаційно-психологічний чинник залучення абітурієнтів до вищої школи
Authors: Кушніренко, І.Ю.
Keywords: Public relations (PR)
організаційно-психологічний чинник
абітурієнти
Issue Date: 2013
Series/Report no.: Ч.2;
Abstract: Public relations (PR) для вищої школи містить у собі перспективні шляхи і напрями впровадження нововедень, реалізації конструктивних ідей у діяльності різних типів вищих навчальних закладів, озброює механізмами та орієнтирами ефективного управління інноваціями у ВНЗ.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6750
Appears in Collections:2013р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Public relations (PR) як організаційно-психологічний чинник...pdfОсновна стаття2,65 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.