Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7123
Назва: Брендинг в строительном бизнесе
Автори: Мізіна, К.С.
Ключові слова: бренд
строительство
бизнес
маркетинг
покупатель
потребность
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): В статье раскрывается важность бренда для строительного бизнеса
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7123
Розташовується у зібраннях:2018р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Брендинг в строительном бизнесе.pdfСтатья5,79 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.