Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7131
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАжаман, І.А.-
dc.contributor.authorШиряєва, Н.Ю.-
dc.date.accessioned2018-10-31T11:54:45Z-
dc.date.available2018-10-31T11:54:45Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7131-
dc.description.abstractАналізуються проблеми та завдання, які повинні бути враховані для активізації процесу маркетингової діяльностіuk_UA
dc.subjectбудівництвоuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.titleЕфективність рекламного менеджменту в будівельній галузіuk_UA
Располагается в коллекциях:2018р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ефективність рекламного менедженту в будівельній галузі.pdfСтаття4,91 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.