Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7131
Назва: Ефективність рекламного менеджменту в будівельній галузі
Автори: Ажаман, І.А.
Ширяєва, Н.Ю.
Ключові слова: будівництво
підприємство
маркетинг
менеджмент
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Аналізуються проблеми та завдання, які повинні бути враховані для активізації процесу маркетингової діяльності
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7131
Розташовується у зібраннях:2018р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ефективність рекламного менедженту в будівельній галузі.pdfСтаття4,91 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.