Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7133
Название: Інноваційний менеджмент у стратегічних маркетингових дослідженнях
Авторы: Колодинський, С.Б.
Брітченко, І.Г.
Білега, Е.В.
Ключевые слова: інноваційний менеджмент
стратегічні маркетингові дослідження
інтелектуальні продукти
науково-дослідні процеси
Дата публикации: 2018
Краткий осмотр (реферат): В статті розкриваються особливості інноваційного менеджменту у стратегічних маркетингових дослідженнях
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7133
Располагается в коллекциях:2018р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Іноваційний менеджмент у стратегічних маркетингових дослідженнях.pdfСтаття3,42 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.